¤29 juni- kvällen på cykel¤

Hallojsan:)


Nu är jag tillbaka vid datorn igen;). HAr varit ute med syster (Anna<3). Som ni kanske redan klurat ut så cyklade vi:). För vi SKALL börja att träna:). Vi har tänkt ut värsta planen:). NU skall ni få höra:). På Måndagar skall vi först gå en runda för att värma upp sedan skall vi jogga samma runda. På Tisdagar är vi lediga;). Onsdagar skall vi göra samma att vi går och joggar. Sedan på Torsdagar skall vi cykla det vi cyklade ikväll. Men effter som att syster<3 hadde ont i sitt ben bestämde vi oss för att cykla istället:). Tog en snabb dusch efetr cyklingen och gud vad det va skönt:). När man svettas så får man duscha av det:). Plus att man känner att man värkligen är värld det:). Tog en Melon glass nyss med;). Bara en vanlig skiva melonfast jag har satt melon biten på en pinne och sedan lagt ner den i frysen:).  I morgon skall jag och syster (Anna) åka till klint och bada:). VI åker med pappa dit så det blir nog ingen tid för att göra något inlägg inan:(. Men jag kämpar för att hinna det;). Kanske blir det lite bilder med:), från stranden:). Nu skall jag gå upp och göra syster (Linnéa<3) sälskap vid tv:n. Myssa en stund tills jag blir trött:). 



<3 

Kommentarer
Postat av: Randy

Hoppas det går bra med träningen =)

2009-06-30 @ 09:52:43
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0