¤ 28 juni-Kvälls mys¤

Hejsan:)


Jag har för en liten liten stund sedan suttit ute med hela familjen i trädgårds möbeln med fult av mat på bordet:). Jätte mysigt:). Pappa hadde grillat köt och vi hadde färsk potatis och massor med anndra grönsaker:). Sedan så åt vi en rabarber paj som jag och syster (Linnéa) gjorde precis innan:). Men dagen blev väldigt bra i dag:). JAg fick välja mellan att åka till stranden direkt och städa HELA huset själv i morgon , eller att inte göra något alls. Vi löste det så här;). JAg hjälpte mamma att städa huset sen åkte vi till sand hamn och badabe:). Jätte skönt:). Sån åkte vi till klinte för att hämta anna efter så vi köpte rökta räkor också:). Sen gjorde vi maten och nu har vi ju ätit:). Tack för en mysig dag:). Vad gjorde ni i dag? 



<3 

Kommentarer
Postat av: AMANDA -

hehe jaha okej :D sol och bad idag eller?

2009-06-29 @ 10:28:07
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0