¤27 juni-Hemma nu¤

Hejsan:)


Nu har vi kommit hem från en stads dag;). De tblev så att mamma åkte och fixade något medans jag och syster (linnéa) var på fektnings tävlingen:). Sen runt kl12 åkte jag och mamma till singer song wrighter féstivalen;). Där sjöng Ville blom gren och sen någon som jag inte mins vad hon hette:P. Men ialf det var fler som sjöng med det var dom två som vi lysnade på:). Medans det sista tjejen sjöng så åt jag och mamma mat:). Jag en kacka med kykling röra, mamma en bakad potatis:). Det var jätte gått:)! Sen bestämde vi oss för att gå runt i "sommar afärerna" dom afärerna som har öppet på sommarn;). Det var mys. Sen gick vi in i en afär som hadde pippi tröjor:). En sån där vit med glåa och röda ränder, vi ha pratat om att försöka hitta en (vi betyder jag ,anna,linnéa och mamma) i dag köpte mamma en. Det var inte precis så att det var någon annan en hon som kunde köpa den. För varken jag, anna eller linnéa skulle ha haft råd med den:/. Den lostade 1000:- lite för mycket för mig:(. Men nu är jag jätte tröt:/. Skall hjälpa pappa med att göra salad nu. Sen kommer någrta kort från i dag på min mat:). Ha det bra så länge!


<3

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du mår bra och laddar för tiljans! :)

kram Jenny !

2009-06-27 @ 17:41:35
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0