¤ 26 juni sola, sola, sola¤

Solen är uppe:D


Det kan inte vara bättre väder (eller det blåser lite för mycket men annars:D). Det är skönt att det blåser om man skall sola:). Så först har vi systrar varit vid katterna från nio till tjugo i ellva:). När vi kom hem gick vi nästan direkt ut och la oss på ett bord;) och solade enda tills nu:).  Jag hoppas värkligen att ALLA har haft b,lika bra väder som vi har haft:). Det har ju varit det ultimata vädret för sommar:) eller vad säger ni? Om ca en timme skall jag med mor och kanske båda systrarna till staden och jag skall köpa "diamanter" till naglarna:). Kom på att jag kan ju köpa på panduro för där kostar det ca 19:- för 300 stenar. Jag blev väldigt glad när jag gick in enn snabis på min blogg tidigare:) För mig är det här mycket. Men jag hadde fått 4 komentarer:D tack för det:). Det är en bra början:). I kväl skall mor och far på jobbar fest, så jag och syster (Linnéa) är hemma själva:D. Nu skall  jag gå och fixa mig:)



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi okej :):) vad tycker du om mitt senaste inköp? tyck till :)

2009-06-26 @ 16:03:44
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0