¤24 juni¤

Go kväll på er:)



Har ni haft bra väder i dag? Det har jag. Nästan lite för bra väder;). Nej men det har varit väldigt varmt ialf;P. Det kändes nu när jag cyklde hem från katt ungarna. Jag och syster (Linnéa) Är katt vakter till kusinernas katter ( 4 kattungar och mamman). Det är ganska så mysigt för vi får låv att vara där lite med så att katterna får sälskap:). Mys mys:). Skall ta med kameran så ni får se lite bilder någon dag;). Sen åkte vi till stan (Mamma, Anna och jag). Vi köpte biljetter till Tiljans. Så nu kan Hela familjen se på när jag sjunger:). Det skall bli så himla roligt:D. I dag när jag tränade gick det faktist ganska bra:). Men om jag övar varje dag tror jag att jag fixar det svåra:D. Skriver kanske något mer i kväll vi får väl se;).



<3

Kommentarer
Postat av: Rebeecca

När och var ska du vara med i Tilljans?? :)

2009-06-24 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0