¤15 juni¤

Hejsan hoppsan:)


Nu har jag varit vaken sen ca8 i morse. Har inte gjort så mycket. Suttit vid datan, sett på tv, gjort maat och hämtat posten. Men det värsta är att jag har inte gjort dom tråkigaste sakerna ennu:/. Jag lovade pappa att jag skulle fixa i undgårde. Plus att jag ennu måste städa på mitt rum (eller vika ihop kläder från mitt golv) men det är ju sånt man måste göra så snart försviner kläderna in i min garderob:P.  Jag ringde till Jennifer<3 och frågade om hon ville sova här i kväll, det ville hon men hon var hemma själv så hon skulle kolla om det var okej först. Så hon skulle ringa mig igen lite senare i dag:) hoppas att det går såklart :D



Så ser jag ut i håret (eller nästan ialf) blomman har rammlat av



Här är min mat:) 
Kokade pasta. Sen skärde jag upp massa grönsaker. Rädisor,gurka,paprika och avokado. Paprikan passade inte riktigt in.    

Men nu skall jag gå och städa mitt rum då. Sen fixa hundgården. 

Puss<3
 


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

svar; Tihi , taaack ! ja mums är det allt XD Hälsa Linnéa , puss <3

2009-06-16 @ 09:14:19
URL: http://mummsfillibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0