¤ 12 juni¤

Nu är det  SOMMARLOV 


Jag komm nyss hem från en underbar skola avslutning! Först fixade jag Paulas hår när vi kom till skolan:) det blev jätte fint:). Sen samlades hela klassen och pratade innan vi gick till kyrkan. När vi va i kyrkan så fick vi höra på när folk7klasser sjöng och så sjöng jag själv med:). Det gick bra.  Men det allra roligaste var när Vi (6:an) Sjöng We go togheter (från Grease) Vi hadde fixat en bil (i plajwod). Så sjöng vi litte sen när det kom ett mellan spel i låten (effter att man har sjungit massa konstiga meningar te.x Ramma  ammma lamma, Kedinke kedinke dong) Sen hadde vi bilen bakom oss så gick vi in i bilen och då bärde vi bilen (när vi sjöng we allvays be togheter) Så gick vi ut ur kyrkan:). Sen läste Berne upp massa dikter om var och en i klassen så när man trodde att det var sin dikt så skulle man gå framm till Berne! Riktigt roligt (jag skriver in i kväll vad Berne sa om mig) Snart skall vi in till stan och hämmta Linnea. Sen skall vi till Bruna dörren (pizzeria) Och äta pizza där:). Hur var er skol avslutning?


Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Anna

inga bilder?

2009-06-12 @ 22:31:50
URL: http://barfotaa0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0