¤10 juni¤

Hej på er!


I dag har det varit en kattastrof dag! Jag hatar när det blir så som i dag! Det fungerar så här typ, Vi (4-5-6:an) gör något onödigt så att lärarna blir på dåligt humör. Sen när lärarna blir på dåligt humör blir vi det med.Det blir bara en ond cirkel av allt! Nu längtar jag nog mer en någonsin på att få sommar lov! Men jag borde fixa bilder till skolan men jag har värkligen inte någon lust! För då kommer jag bara tänka på dagen och det orkar jag inte! Så jag mailar nog bara bilderna i sommar till lärarna! Men jag tycker lärarna borde räkna lite med att det sklle bli stökigt nu på slutet endå! För det har varit stökigt hela terminen nästan! Men på slutet blir ju alla så trötta och lite för avslappnade så man släpper loss lite på köpet. Jag var med sista gången Berne blev sur i dag. Det var när vi var i kyrkan och då hördes det ut när vi sjöng på en låt (ialf jag sjöng fast ganska högt) och jag dansade runt lite. Men vadå är det inte meningen att man skall ha lite roligt dom sista dagarn? Jag vet inte om jag tyckte att vi gick lite till över styr? Men jag skulle ärkäna om dom frågade villka som var med på det hela! kl 6 är det träning (varpa) jag vet inte om jag orkar men jag måste ju träna har inte alls hunnit i veckorna att träna hemma:/. Jag skall komma igång (eller jag måste) efter avslutningen:). Nu skall jag kolla igenom lite roliga bloggar (eller ialf kolla på bilderna;) ) Sen skall jag gå upp till soffan och se på tv!


Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller med, ingen rolig dag alls =(.

Vi tar nya friska tag till imorgon =).

2009-06-10 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0