¤Tack så mycket¤

Nu när jag kollade på komentarerna i morse så såg jag ett väldigt intresant innlägg. Så här stod det:
Är du invandrare eller? Kan du inte stava! ta en svenska kurs! Från anonym.
För det första jag är svensk så du har det klart för dig nu. Plus att jag kan säga dig och alla andra att jag värkligen inte är en god stavare. Men min blogg er inte perfekt, och det gör mig ingen. Men är det fler som tycker att jag borde skriva med ett stavnings program innan jag lägger in det på bloggen? Eller är det inte så svårt att läsa det endå? Jag skriver ju till er och då vill jag gärna veta om ni har det svårt att läsa det jag skriver? Plus att det inlägget skrev jag nog väldigt fort med (1 juli). Men jag vill också säga till dig som skrev komentaren att bara för att man är invandrare så behöver det inte betyda att man inte är bra på att stava och jag tycker att du är på en ganska så låg nivå när du drara in invandrare i det hela!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0