¤Säg till alla jag är på väg-7 juli¤

Hejsan Hoppsan:D NU har jag en packad väska i farstun:), en mamma som gör mat och en Lisa (Jag) som väntar på att maten skall bli färdig! För när vi har ätit mat skall vi (syster (Linnéa), Sandra, Mamma och jag) till stan en snabbis i dag igen;). Jag skall fixa till en bättre storlek på en tränings overål vi köpte igår. Sen skall vi lämna syster och Sandra sen åker vi till Jennifer:D. Jag har ju saknat henne så! Men i kväll blir det vår film kväll:D. Så det blir värkligen inte något bra bloggande idag heller:(. JAg menar värkligen förlåt mig:/. JAg vill både uppdatera bloggen och göra andra saker på dagen! Men det får nog endå mäst bli så att jag gör anndra saker på dagen än att sitta inne och bara sitta vid datorn. Min syster (Anna) Håller på lite och letar grejer till en ny design till kära bloggen min:). Så vi får se när det kummer upp ny design och lite annat skoj:). Komentera gärna med så jag kan gå ock kolla på er blogg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0