¤Rent nu-5 juli¤

Hejsan:) Hur mår ni? Jag måra bra:). Har städat färdigt huset nu:). JAg hjälpte mamma den här vecka med. Inte för att det är så värst roligt, men vem har sagt att det är mamma som måste göra allt det tråkiga? Så jag kan ju hjälpa henne ibland:). Det är soligt och fint ute, men det blåser inte så jätte varmt:(. Så det är inte något jätte bra bad väder:(. Eller vi får väl se hur det blir med att bada. Men jag gtror att det blir en hemma efter midag, fast jag skall nog föreslå att vi kan åka till mor mor och morfar för att hälsa på:). Skulle vara roligt var ett tag sedan vi träffade dom nu. Nu skall vi snart äta ute i det mysiga vädret så jag får sluta nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0