¤REA-9 juli¤

Halloj:) Nu känner jag inte av förkylningen alls. Systrarana sitter uppe i soffan och ser på TV, det låtter så himla mysigt:). Mamma och Pappa har åkt och fixat ett lån till bilen dom skulle också titta på ett jobb (eller pappa skall titta på ett jobb). Så jag har datorn helt för mig själv:). Ingen som vill ha den på ett bra tag heller:). Så nu sitter jag och tittar på Nelly efter några snygga och billiga kläder:). Det är REA! Dom har flera fina klänningar jätte billigt, men det är sådana klänningar som jag verkligen inte skulle kunna ha på mig tyvärr:(. Jag har lite för annorlunda former för dom;). Men titta kan man ju ändå:). <3

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej, kul att du gillade Todaylinnet i Fokis blogg.

Det är jag som designat det och du hittar det i min bloggshop

http://avanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0