¤En bra tjej-16 juli¤

Hejsan
För en stund sen kollade jag in på Blondinbellas blogg. Jag läste ett inlägg om ät störningar. Det var så bra skrivet och ett bra ämne att ta upp tycker jag! Jag måste ärkänna att jag trodde att Bella levde upp till sitt bloggnamn. Men jag har märkt att jag hade SÅ fel! Man kan lätt misstolka namnet, men jag är ialf jätte glad över att hag gick och kollade på bloggen. Annars kanske jag hade missat det här jätte bra inlägget. För att komma till inlägget tryck HÄR. Jag vill bara säga en sak till. Om Bella lägger av med att skriva så otroligt bra saker på sin blogg, då kan man nog säga att hon lever upp till sitt namn för det hon gör är verkligen bra!




<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att hon skriver om riktigt bra saker! :)

2009-07-17 @ 11:46:28
URL: http://annaasante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0