¤4 juli¤

Gokväll på er alla:) Förlåt mig för så otroligt dåligt bloggande på ett tag:(! Nu måste jag ta och skärpa mig, för annars är det så stor chans att jag kommer att sluta och blogg igen! Men det får inte hända! Så här kommer ett inlägg;). Men i dag har jag varit i Garda och Kastat varpa:). Tävling var det med och dagen till ära var det ett DM till och med! Det gick bra för oss:) en andra plats:). Jag kastade dock inte så bra som jag borde ha gjort så jag är inte så jätte nöjd själv men det var ändå roligt Sen åkte vi hem:). Så har vi bara tagit det lugnt:). Jag gick t.e.x  ut och la mig i hängmattan och läste i min bok "Typ min brorsa" Den börjar att bli bra:) men jag har snart läst halva boken! Får se om jag läser lite i kväll in ana jag skal sova:). På tisdag skall jag och B- vän (Jennifer<3) ha film kväll:D. Vi skall ha tema Emma Roberts! Haha:) så det blir bara filmer där emma är med såkklart:). Hoppas att det blir roligt, eller jag behöver inte hoppas jag vet att det blir roligt:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0