¤2 av 2 möjliga-11 juli¤

Gokväll på er:)


Hur har ni haft det i dag? Jag har haft det lika bra som igår! Jag är lika nöjd som igår! Det blev vinst idag med:), men det var ju verkligen inte bara jag som kastade bra idag. Idag var Amanda och David med. Jätte roligt tack så mycket för rolig lag tävling:).  Så man kan säga att det blev två av två möjliga guld;). Sedan runt 2 var varpan färdig. Jag och Mamma letade upp syster (Anna),  Hjalmar, Flodman och Johan. Så var vi med dom en stund på stånga spelen:P. Sen såg jag och Mamma på pärk (Det var också på stånga). Sen kom vi hem vid halv 7 någon gång;). NU kollar jag på några bloggar, jag har några kvar att titta på med.  Men sen kanske jag skall gå och lägga mig. Jag gick ju upp rätt så tidigt i morse. Vad har ni tillbringat dagen med att göra?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0