¤13 juli¤

God morgon:)



Nu är jag uppe ur sängen:). Skall snart följa med pappa till stan så jag kan lämna lite filmer på Hemma Kväll:). Sen skulle pappa ha lite material till jobbet. Så det blir i princip att vända i stan;). JAg hadde gärna stannat en stund pch gått till en secon hand butik för att hitta ett par Jeans att slakta till shorts;).  Efter som det inte är så värst soligt ute idag heller. Jag hoppas på bättre väder, för jag har inte hunnit att bli brun ännu! Om 5 dagar skall jag till sandviken på sommar läger:). Där kommer jag att vara i 6 dagar;). Från den 18 till 24 juli:). Jag längtar:D. Vad skall ni hitta på idag? Ha det jätte bra:)

Saknade ÄLSKLINGS Klassen (Överstruket för det inte är min klass längre:(, eller min gammla)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0