Kväls tankar-20 december







(Så här slutar det ed en trött Jossan och en trött Lisa vid en dator med cam)

Att lära känna nya folk är ju något som alla gör i vardagen. Men sen finns det ju dom som man värkligen känner att man kommer närmare än andra. Nu när jag börjat en ny skola så har jag hoppat ganska mycket mellan olika folk, för att jag inte riktigt vetat villka som jag passade med. Men nu har jag äntligen hittat en tjej som jag värkligen känner att jag passar med! Jag har träffat många men nu känns det rätt. Och på jätte kort tid har vi blivit bra vänner! Tack för alla roliga stunnder!




<3


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

svar: Taaack! :)

2009-12-21 @ 00:43:45
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0