¤Vänsterhänta sträck upp eran hand-13 Augusti¤

Go kväll:)



Jag vill först börja med att säga att i dag har det varit dom Vänster häntas dag;). Kanske lite sent att säga det nu, men då vet ni att det var i dag;). En liten till sak jag skulle villja säga till er. Är att det ännu bara är två som har anmält sig till tävlingen! Så fult är väl inte armbandet ändå? Men bara så ni vet har jag inte riktigt bestämt när jag avslutar tävlingen men inte allt för sent;). Just nu sitter syster (Linnéa) och ser på Twilight:P. Jag gillar filmen:). Men jag har blivit annti till att läsa böckerna. För tycker min syster om dom så mycket som hon gör med Twiligtht så tjatar hon på mig att jag skall läsa dom, men då gör jag det inet:P.  Snart skall jag sova. Men får se om det blir ett litet inlägg till:)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0