Hhur mycket någon betyder-29 Augusti



Vissa mäniskor missar väldigt ofta hur mycket folk bryr sig om dom. Just nu känner jag precis så. Jag försöker hela tiden att visa det! Men det käns precis som att det studsar ifrån personen! Så fort jag säger det till den! Jag trode alldrig att det skulle bli så här igen! Men det bler vist alltid lika dant! Jag måste antingen ta i tur med det på riktigt eller bara låta vännskapen rinna ut i sanden! Men jag kan inte! Om jag bara kunde läsa tankar! Då skulle allt varit som för! Jag kunde lita på det personen säger! Jag måste så jag gör det just nu även fast jag inte längre tror på vad den säger. Det låt så bra där på stranden det gjorde värkligen det! Men nu jag förstår inte ens hur du kunde säga så när alla andra och jag ser att det inte är så! Ljuger du för dig själv eller mig? Det här är det enda i mina tankar just nu! En sån liten sak har växt till en så stor sak i mitt huve! 



<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0