¤God natt och hej då kanske-6 Augusti¤

Hejsan:)


Det blev en väldigt mysig kväll till slut ändå:). Jag och mor cyklade till roma och köpte lite godis och en tidning till migtill resan:). Sen cyklade vi en lite längre och mycket mysigare väg hem:). Dock mycket guppigare med;) haha:). Ja sen när vi skulle sätta oss och se på tv då kom kusin Karolina och Olof och Marie:). (Olof är mammas bror). Så gick dom hem för ca en halv timme sen:). Såna här kvällar tycker jag om! Särskilt nu när jag kan garantera att det kommer att vara full fart i helgen;). Men jag är inte säker på om jag bloggar i morgon. Jag skall försöka att klämma in det;). Men efter som att det blir ganska så tidigt i morgon så skall jag snart gå och lägga mig:). Sov got allihopa:)



<3

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: okej, tack för tipset :-D <3

2009-08-06 @ 23:06:12
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vilken mysig kväll det lät som!

2009-08-06 @ 23:18:01
URL: http://impulss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0