From zero to hero-22 Augusti

Japp då var det dahs igen! MIn lilla beskrivning på något som har blivit bättre eller som man kan se på ett bättre stää från en ny synvinkel.



Gammalt nagellack.
Blir du inte riktigt arg när det finaste nagelak (eller något av dina nagelak) blir för tjockt och segt (Gammalt) för att andvända!


Men se det så här
Tänka va roligt nu fick du ett bra undantag till att faktist för en gånge skull att köpa ett nytt:D.


Tippas från mig
Köp inte två nagellack för att dom är billiga köp ett som är av riktigt bra märke i stället:)
Jag skulle inte heller välja dom här märkena, Depend,Viva la diva och andra nagellack under 25 kr.
 Dom bara flagnar av!

Mavala är det bästa nagellacket jag har använt! Det är bra pris med, kostar runt 45:-


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0