¤From zero to hero-13 Augusti¤

Hejsan:)


När jag var ute och klippte gräset i kväll kom jag på en liten idé till bloggen:). Jag har funderat på att ha en liten ny grej här:). Jag tänkte säga saker som har blivit bättre med utvecklingen (eller personer som har blivit bättre). Så namnet blir alltså From zero to hero!


Den här gången handlar det om gräsklippare då;).
Hemma vid oss har vi tyvärr bara en gå gräsklippare! Så det är jag ganska så ansträngande att klippa vår rätt så stora gräsmatta;). Men tänk va skönt att det har kommit åk gräsklippare;). Det kallar jag From zero to hero!
Men jag vill på peka med att det är bra med den hederliga gamla vanliga gå klipparen! För tänk vad motion vi får:)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0