¤ Färdig-6 Augusti¤

Hejsan


Just nu är jag inte så glad:(. När mamma kom hem så frågade hon om jag hadde packat och så i dag. Jag svarade att nej, då blev hon typ lite iriterad så sa hon jaha jag som trodde att vi skulle hitta på något eller så! Men nu går ju inte det när du inte har packat! Jag trodde inte att hon orkade göra något efter jobbet ju! För annars brukar vi ofta vara hemma på kvällarna bara för att varken mamma eller pappa orkar att göra något! Men då kom jag fram till att jag hadde bra koll på vad jag skulle ta med. Så jag packade färdigt på ca 10 min. Men sen när jag gick ut och sa att jag var färdig hadde hon börjat att klippa gräset! vad är det för något egentligen! Jag sa till henne men då svarade hon något, men det hörde jag inte klokt! Så nu blev jag lite halvt sur/ledsen. Med en mamma som klippe gräset! Härlig kväll värkligen!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0