Clean room-20 Augusti

Före



Efter
 




Vad tycker ni har jag fixat något bra eller dåligt?
Det för det mästa vad jag har syslat med i dag;). Lite smsandet imellan åt såklart;). Så hann jag och syster (Linnéa) se på Systrar i jeans 2 med:). Sen bärde det av till staden för att handla mat. Mamma och Pappa var inne på Clas olsson, då passade jag och syster på att smita in en snabbis på både H&M och Åhléns. Jag hittade det fina halsbandet som Modemix har  fast i guld färg. Plus att på Åhléns hittade jag faktist två stora väskor som jag funderar på! Syster (Anna) skall få följa med mig på måndag om hon har tid efter skolan och välja någon av väskorna.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0